XoriaZ Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 bilen kan selges som delebil, eller i deler:) bare til å gi en lyd visst dere vil ha bilde av noe. motoren er kanskje ikkje noe å samle på siden den er litt knust på toppen, men kan selge deler fra den girkasse er ok rekner jeg med, har ikke vært under å sett enda :) bilen har EL. takluke som virker. alle seter er fine(stoff) kan ta bilde av det seinere. dashbord og omtrent alt inne i bilen er fint, utenom midtarmlene. splitter nye polyforinger i festene til bakaksling, diff har virket veldig bra så lenge jeg har kjørt bilen svetter litt olje på ene siden, men ingenting å bekymre seg for trur eg. m3 forsterkningsplater i karosserifestene til bak akslingen. spør visst dere lurer på noe! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeern_T Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hei. Jeg trenger bakaksel eller klokka. Hvor mye skal du eventuelt ha for det? Har bilen gått lang el?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hei. Jeg trenger bakaksel eller klokka. Hvor mye skal du eventuelt ha for det? Har bilen gått lang el?? kom med et bud du :) bilen er gått 205,000 men diffen ble byttet i 07 trur jeg.. har vertfall en faktura fra gamle eiger fra GSbildeler, trur det er brukt diff han kjøpte, så km stand er ukjent på den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeern_T Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 kom med et bud du :) bilen er gått 205,000 men diffen ble byttet i 07 trur jeg.. har vertfall en faktura fra gamle eiger fra GSbildeler, trur det er brukt diff han kjøpte, så km stand er ukjent på den ;) Hmmm. Kan gi deg 2000 for kun klokka, men hvor er det bilen står da?. kunne trengt bakdempere også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 du kan sikkert få den for 2000 ja:) bakdemperene er fra biltema, vet ikke hvor intressant det er for deg jeg :P bilen står på husnes i kvinnherad kommune ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeern_T Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 du kan sikkert få den for 2000 ja:) bakdemperene er fra biltema, vet ikke hvor intressant det er for deg jeg :Pbilen står på husnes i kvinnherad kommune ;) Det var et stykke dit. Har du mulighet til å sende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 diffen er mulig å sende ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg