Staxxor Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hei, noen som har hørt eller veit om det er lovlig å sette dekk/felg omvendt'? Så på london shop chop garage i dag å da mekka de en liten bil, for å få bedre bredde så satt bernie hjulene ut/inn. Vært kult å testa men har ikke peil om man får festa hjulene like godt? Finner heller ikke noe stoff om det på google så jeg like godt spør her om noen har vært borti det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 tror ikke du bil merke noe vesentlig på grepet, men er dekket retningsbestemt kan det bli en tanke hasardiøst med høy fart på vått underlag edit: tolket det som det kun var dekkene som skulle andre veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staxxor Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nei, jeg mener felgen med dekket på sånn at man øker sporvidden på hele bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staxxor Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Kan umulig se for meg at dette er noe som er lovlig eller bra for både dekk og bil. Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staxxor Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nei absolutt ikke jeg heller men er ute etter litt fakta. Siden det virket som det var lov i england så burde det jo kunne være mulig her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nei absolutt ikke jeg heller men er ute etter litt fakta.Siden det virket som det var lov i england så burde det jo kunne være mulig her. mye som er lov i ytalandet, men ikke lov i norge da...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 det er overhodet ikke lov noe sted.. og i grunn umulig å få til på visse felger! KAN gjøres med gamle stålfelger men de løsner! en alu felg kan du umulig å til.. hvorfor?!... Hvordan tror du arb. flata som skal mot bremseskive di ser ut, er den flat?.. nei! har du konus i bolt hulla bakfra?.. nei?.. Ikke grunn er jeg både overrasket og sjokkert over at noen faktisk stillte et SÅ dumt spm! dette må være årets for min del Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Vet faktisk om en kar (langt opp i årene) som skulle skifte dekk på bilen til sin datter, men til stor overaskelse hadde han klart å montere felgene feil vei! hohoho:D:D Endret Februar 15, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Vet faktisk om en kar (langt opp i årene) som skulle skifte dekk på bilen til sin datter, men til stor overaskelse hadde han klart å montere felgene feil vei! hohoho:D:D Som sagt. stålfelger KAN det gå an på (visse typer) fordi de ikke er så dype som alu felg er... de vil da bygge betydelig mye mere utover. og jaggu ser det faen ikke ut heller men alu felg er det bare å glemme med, fordi framkanten av felgen overhodet ikke er flat nok til å ta onkli tak på skiva, samt at du da trenger mest sannsynlig 10-15cm lange bolter for å klare å skru til... atpåtil vil felgen stå skeivt... riste laus.. falle av. og du dauer... og en råner mindre på norske veier Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 har sett en Audi A6 med stålfelger insideout!! ser helt på tryne ut hva faen som feiler deg! hvis du vil ha kantfelger så skaff deg noe ordentlig kantfelger eller få deg bredda stålfelg! :) ikke lek jallautleunding når du bor i denne land av Norge Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tror ikke du skal hente så mye inspirasjon fra Chop Shop London, har sett mer enn ett eksempel på at de gutta der ikke tenker lenger enn nesetippen.. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Med vrengte felger og radial dekk ligger'n på veggen som en hesteklegg HE HE HE Super SS rally GT Fastback Hadtop Sprint. Gammel Ø Sunde låt. NEIIIIII Ikke vreng felgene. Rett og slett farlig... !!!!!!!! Kjøp deg bredere felger !!!! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 for eksempel ja,) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staxxor Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 det er overhodet ikke lov noe sted.. og i grunn umulig å få til på visse felger! KAN gjøres med gamle stålfelger men de løsner! en alu felg kan du umulig å til.. hvorfor?!... Hvordan tror du arb. flata som skal mot bremseskive di ser ut, er den flat?.. nei! har du konus i bolt hulla bakfra?.. nei?.. Ikke grunn er jeg både overrasket og sjokkert over at noen faktisk stillte et SÅ dumt spm! dette må være årets for min del Årets dummeste spm med årets mest seriøse svar, nice. Hvorfor gidder du a? seriøst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg