Papi. Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Nokon som har erfaringar med denne butikken? Gode, kontra dårlige? Evt. noko å sei overhodet om denne butikken, folka som står bak den? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Var det ikke disse som før het MTS autoparts eller noe i den dur? Tror du finner nok erfaringer om dem. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 IKKE kjøp fra Terje Sommerstedt http://www.bilforumet.no/opplysningen/183485-problemer-mts-autopart.html samme idioten som driver driftstyle. han bare svindler. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 IKKE KJØP! Bestilte 2 bøttestoler, en intercooler og en boostcontroller i desember. Stod ingenting om at de ikke hadde det på lager, men å si fra blir tydeligvis for dumt. Fikk etter laaang tid intercooleren etter masse masing, han sa at han skulle snakke med kollegaene sine og finne ett alternativ på de stolene hvis de ikke fikk de inn igjen. Ikke hørt noe siden. Rett og slett, HOLD DERE UNNA Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 IKKE KJØP!Bestilte 2 bøttestoler, en intercooler og en boostcontroller i desember. Stod ingenting om at de ikke hadde det på lager, men å si fra blir tydeligvis for dumt. Fikk etter laaang tid intercooleren etter masse masing, han sa at han skulle snakke med kollegaene sine og finne ett alternativ på de stolene hvis de ikke fikk de inn igjen. Ikke hørt noe siden. Rett og slett, HOLD DERE UNNA For å følge opp denne. Har nå gått, ja hva blir det, 3mnd siden jeg bestilte OG betalte for varene. Jeg fikk som sagt intercooleren, men etter mailen om at han skulle prate med kollegaen(e) sin(e) har jeg ikke fått noe hjelp. Har sendt mail både om hvordan det ligger ann, og at jeg ville heve kjøpet siden det hverken kom deler eller penger til meg. Sendte en sms om at han skulle ta kontakt, men ingenting. Liker å ha ting skriftlig så det ikke bare blir ord mot ord i en fremtidig sak. Nå sitter jeg å sanker informasjon om denne Terje "tersomme" Westby Sommerstedt som jeg skal ta i bruk på mandagen hvis jeg ikke får svar på siste mailen. Send meg gjerne en pm hvis noen har nummer som er i bruk. Er helt utrolig hvor lang tid jeg gir dem, men dette er siste sjansen. Er vel like stor sjanse for at dem leser her som mailen virker det som. Bare å ringe hvis dere vil ordne opp, jeg trenger stoler eller penger jeg, men jeg trenger det NÅ! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg