wickeddark1 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har ettermontert xenon i nærlys. Når jeg skrur lysene på, så får jeg merkbart dårligere mottak i radioen :( Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ballastene genererer veldig høy spenning i oppstarten, den høye spenningen oppfattes som støy i resten av systemet, noe som ikke er helt bra. Problemet kan også være at ballasten har isolering av dårlig kvalitet.. Hvilken bil har du? En mulighet er å montere vanlige arbeidsrelè til ballastene slik at disse henter strøm rett fra batteriet. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ballastene genererer veldig høy spenning i oppstarten, den høye spenningen oppfattes som støy i resten av systemet, noe som ikke er helt bra.Problemet kan også være at ballasten har isolering av dårlig kvalitet.. Hvilken bil har du? En mulighet er å montere vanlige arbeidsrelè til ballastene slik at disse henter strøm rett fra batteriet. Æsj da. Har en Audi a4 02 modell. Vet broren min har samme kittet i sin a6 fra samme år. Har tilogmed montert balastene på samme plass. Han har ingen plager. Men kan det ha noe for seg å flytte ballasten? Den ene ligger helt fremme ved lykta. Den andre ligger bak dempertårnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg