k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Er på jakt etter kantfelger til poloen min. felgene må være i god stand! dekkene er ikke så nøye med. er 15-16" eg er ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 (endret) hva med 13" heller da ? ser MYE bedre ut ;) http://www.vwgolfclub.it/forum/uploads/post-23-1144321781.jpg Endret Februar 10, 2009 av Ghost. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 13" er passer bra på skamsenkede poloer, men tror nok ikke min er lavnok til at de vil fylle ut skjermene bra nok.. å så er desverre ikke senkesettet mitt justerbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg