Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 ja liker den fronten utrolig godt eg og :) høres veldig bra ut :D skal følge med videre på denne tråden eg ;) hyggelig det da;) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ser ut som et kanonutgangspunkt detta:D Skal følge med her ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ser ut som et kanonutgangspunkt detta:D Skal følge med her ja:) takker for det;) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 heihå;) har det skjedd noe nytt her da? føler tråden din har visnet ut, eller er det arbeidslysten som har visnet? :D Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hei har vært lite aktiv her inne og med bilen:P grunnen er myye jobb og overtidsarbeid:P er vinterøvelse her i nord sjønner du:P jobber som vasker og jobber ukedager og helg.. så blir lite tid til bilen denne mnd:( Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Håper du har vaska stolene ordentlig;) Lukta av gris (polis'en) sitter der lenge vett;/ haha:p Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Håper du har vaska stolene ordentlig;) Lukta av gris (polis'en) sitter der lenge vett;/ haha:p hehehe;) lukter godt i bilen nå vettu:P hehe... Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hva er planene for bilen a? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hva er planene for bilen a? Planer: Blanke lykter(Forran og bak) Div instrumenter(stor matt turteller osv) anlegg(ny cd spiller,forsterker, 2 stk 12" subber ,2 stk 6x9 Hattehøytalere ,muligens kodensator også høytalere og diskanter i dørene) Senkesett.. sommerfelger.. 2 enkle snowcaps.. Sentralås.. elvidu forran og bak.. Grøftelys.. Senere når økonomien tilsier det bir det nok et motorproskjekt også Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 2 enkle snowcaps.. har du ei internett side til snowcaps, eller leiter du etter brukte?:) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Denne bilen burde vel egentlig ligge på volvodelen av forumet enn på prosjektforumdelen? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Denne bilen burde vel egentlig ligge på volvodelen av forumet enn på prosjektforumdelen? koffor det? det er jo eit prosjekt? då burde vel egentli prosjektforumet blitt stengt og alle trådane flytta til det aktuelle bilmerke-tråden? eg kunne lagt min her, men pga bedre teknisk respons på volvoforumet la eg min der Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 har du ei internett side til snowcaps, eller leiter du etter brukte?:) nei har ikke det:P jeg leter etter snowcaps uansett om de er brukte eller nye:P vanskelige å få tak i:P Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Denne bilen burde vel egentlig ligge på volvodelen av forumet enn på prosjektforumdelen? joda den kunne godt ha ligget på volvodelen men når jeg lagde tråden tenkte jeg egentlig ikke på hvor tråden lå.. å er litt usikker på hvordan jeg flytter den over på volvodelen... Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 nei har ikke det:P jeg leter etter snowcaps uansett om de er brukte eller nye:P vanskelige å få tak i:P hehe, er sant det;) vil gjerne ha selv Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg