asbjørn Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 vil du selge grillen med lyktene?;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Les reglene for prosjektforumet. har lest reglene? men jeg sjønner ikke hvordan jeg endrer tittel på tråden min? Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 vil du selge grillen med lyktene?;) du vil ikke ha den grillen:P det er 0 av 3 fester nede.det er sjært hull til lyktene:P det er faktisk så vidt den hang fast:P hang ganske løst:P og rammen rundt er løs:P Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 har lest reglene? men jeg sjønner ikke hvordan jeg endrer tittel på tråden min? F.eks: Liisa: Volvo 240 GL 89: Police Edition Skal ha brukernavn - Bilmerke - Prosjektnavn, eller noe sånt.. Btw,fresh bil;) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 F.eks: Liisa: Volvo 240 GL 89: Police Edition Skal ha brukernavn - Bilmerke - Prosjektnavn, eller noe sånt.. Btw,fresh bil;) ja sjønte det:P men hvordan endrer jeg det:)? jo takker for det;) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 har lest reglene? men jeg sjønner ikke hvordan jeg endrer tittel på tråden min? Om du leser reglene litt mer nøye, så finner du svaret på hvordan; "TIPS! Nå kan du endre tittel selv ved å redigere første innlegget ditt!"[/Quote] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Om du leser reglene litt mer nøye, så finner du svaret på hvordan; takk=) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 takk=) :happyhappy: Lykke til med prosjektet og bilen! Husk, det skal være ganske heftig for å ligge på denne delen av forumet og ikke på Volvodelen, men regner med du legge lista høyt... Gøy med jenter her inne da :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Dette blir tøft ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 :happyhappy: Lykke til med prosjektet og bilen! Husk, det skal være ganske heftig for å ligge på denne delen av forumet og ikke på Volvodelen, men regner med du legge lista høyt... Gøy med jenter her inne da :m'm: takk for det:) legger lista høyt vettu;) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Dette blir tøft ;) ja blir det etterhvert forhåpentligvis;) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 blir bra detta, og er jo gøy å se at en jente/dame tar i med ett sånt prosjekt :) likte egentlig den gammle grillen, men siden den ikkje var i god stand forstår eg jo at den du ville fjærne den ;) minner litt om denne grillen kan fjærne bilde om du ønsker? men trur du har ein go bil der, viss du steller litt fint med den ;) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 blir bra detta, og er jo gøy å se at en jente/dame tar i med ett sånt prosjekt :) likte egentlig den gammle grillen, men siden den ikkje var i god stand forstår eg jo at den du ville fjærne den ;) minner litt om denne grillen kan fjærne bilde om du ønsker? men trur du har ein go bil der, viss du steller litt fint med den ;) hehe så bra da;) takker for det:P jepp likte egentlig den grillen jeg også, nettop fordi den minnet om denne grillen på bildet;) bare elsker den fronten der<3 men den var i så dårlig forfatning=/ det som var så dumt:( haadde beholdt den slik hvis grillen hadde vært i ok stand:) Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liisa Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hehe så bra da;) takker for det:P jepp likte egentlig den grillen jeg også, nettop fordi den minnet om denne grillen på bildet;) bare elsker den fronten der<3 men den var i så dårlig forfatning=/ det som var så dumt:( haadde beholdt den slik hvis grillen hadde vært i ok stand:) skal selvfølgelig stelle pent med gulle mitt;) bilde skal bare være der;) pent å se på:D Siter 89 240 GL Police edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hehe så bra da;) takker for det:P jepp likte egentlig den grillen jeg også, nettop fordi den minnet om denne grillen på bildet;) bare elsker den fronten der<3 men den var i så dårlig forfatning=/ det som var så dumt:( haadde beholdt den slik hvis grillen hadde vært i ok stand:) ja liker den fronten utrolig godt eg og :) skal selvfølgelig stelle pent med gulle mitt;) bilde skal bare være der;) pent å se på:D høres veldig bra ut :D skal følge med videre på denne tråden eg ;) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg