japsebil Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 heisann er det noen som vet om hvor man kan få tak i turbo eller et sted som lager det til en mazda 323f BA?????? takk for hjelpen Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiD Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 trokke det er fabrikert noe sånn til den bilen... prøv med manifoil og turbo fra en gtx eller gtr hvis du har en 1,8l motor da.. Siter MAZDA (MPS) 323F Real Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Mener det er billigere bytte mottor fra Gtx-Gtr, skal passe rett over. Eneste er at det ikke er lett finne slike... Ta en titt på http://www.astinagt.com mye info om dette der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZerweX Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Det billigste alternativet er nok å finne en GT-X motor. EssentialSPEED i Canada har et turbokit og litt annet snacks under utvikling for øyeblikket. PM meg hvis du vil ha mer info om det. Siter Sigurd H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiD Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 yep. de har turbo kit til protege 95-98 modell som er akkurat samme bilen som 323 sedan her i norge.... de har også samme motor. z5 motoren som sitter i 323f 1,5l 1,8l fant jeg svært lite om men de bildene jeg fant så var det også akkurat den samme motoren. så hvis man bare orker å lage egen kjøling så har man kittet allrede klart.. Siter MAZDA (MPS) 323F Real Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg