doskus Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Har en iphone som jeg vil koble til min panasonic cqrx400n. jeg bruker da usb kabelen som fulgte med ihonen og plugger den i usb inngangen på spilleren. men det som skjer er at lyden komme ut fra iphonen og den bare vibrerer. på spilleren står det bare reading... noen som har tips til hvordan lyden komme ut fra høytalerne i bilen og ikke på iphonen?? takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 har spilleren ipod kompatibilitet da? hvis det ikke står noe om det i bruksanvisingen så har den nok ikke det, og da funker det ikke å koble iphone via usb... da må du koble den via AUX ;) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 har spilleren ipod kompatibilitet da? hvis det ikke står noe om det i bruksanvisingen så har den nok ikke det, og da funker det ikke å koble iphone via usb... da må du koble den via AUX ;) pioneer har lansert en liste over hvilke iphone produkter som er og ikke er mulig å bruke på dere moduler og spillere. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doskus Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) den skal være kompatibel med ipod, det har jeg testet og det funket! Endret Februar 7, 2009 av doskus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 hvilken iphone er det snakk om foresten? den første modellen eller iphone 3g? har hørt at den første iphone har litt annerledes opsett i systemfilene... men det er bare noe jeg har hørt... men rart at det ikke funker da... kan jo også være noe feil med iphonen... never knows ;) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doskus Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 3G er det jeg har! mån tro om det funker med minijack - usb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg