RockfordFosgate Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Heisann. Skal ha meg 2stk eller flere subber, så trenger hjelp med valget. Forsterkerne som skal drive de, er 2stk US AMPS XT 4000D. Er så jævlig usikker på hvilke subber som funker på de, så kom med forslag. Må være 12" eller 15" og pris er det samme. -Tjohei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 (endret) Fostex W400-A-HR Fra spøk til alvor; du må gi oss litt mer å gi råd ut fra. Musikksmak? Hva slags bil skal det stå i? Skal det kunne spille høyt? Hva er høyt? Skal det kunne spille pent også? Hva definerer du som pent? Hva ønsker du å oppnå, og hva er det meste du er villig til å bruke? (ikke si "det er det samme", da linker jeg til enda et grisedyrt element...), et cetera ad nauseam :) Endret Februar 6, 2009 av ePiFaNT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RockfordFosgate Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Maks pris kan vi vel si pr element, 5 tusen eller billigere. Hører på hiphop og trance. Ønsker å oppnå ganske så mye basstrøkk i tilleg til at det ikke vræler så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Resonant Engineering SE15D4 Resonant Engineering SX12D2 Ellers så har jeg noen nye Pioneer Premier TS-W8102SPL, som kan selges for ca 5k pr.stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RockfordFosgate Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Får ikke kjøpt Resonant Engineering SE15D4 eller Resonant Engineering SX12D2.. Da morel har tømt og holder på å tømme lageret. Her kan dere lese litt om det nye som kommer inn: http://www.mmatsproaudio.com/ Pål på morel ba meg ta en titt på P2.0 Ser bra ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Firmaet heter ikke Morel!! Firmaet heter Norsk Elektroakustikk. Er så lei at folk kaller sjappa for 'morel' når det er bare et av merkene han fører! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RockfordFosgate Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 I just give a shit. Driter i hva det heter, jeg bare handler der. Men stedet er linka opp til http://www.morel.no så. Give a damn s.... Og ey! Ikke stjel/offtopic gjør min tråd man! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg