Partycola Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg Har Nylig Tenkt Og Kjøpe En Helstrøken 1985 Modell Bmw 518. Og Dermed Så Lurer Jeg På Om Det Er Noen Ulemper, Typiske Feil, Osv Med Den Bilen? Takker for Tilbakesvar :thumb Siter Partycola™ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Det er vel først og fremst at bilen er litt stor til en så "svak" motor, men har selv ingen problemer med det, så man overlever. ellers er det jo rust man bør se på, kanskje sjekke fjæringene, mine er trolig ikke byttet før, så de er ekstremt myke! men det er jo bare å bytte. Bortsett fra det så sier jeg bare løp og kjøp! =D Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Dette er da nok en E28. Se etter rust i torpedo veggen, demper tårn forran og bak, samt vanlige plasser som kanaler og jekk festene. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partycola Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Takker for svar, men det kan hende at jeg ikke får råd da :( Siter Partycola™ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg