extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 kjøpte meg ein greie bil som er vell bygget for bane egentligt men har da planer om å gategodkjenne denne bilen er ganske greie mot rust å slikt men har stått stille i minst 2 år av gamle eigere noen fesne stoler inni an begynte med å demontere dasjen eg siden den nesten alerede var av heh å inn me noe bedre golf 3 dasjh fant et stab stag som passet rett inn mellom dempertårna baki gjorde seg bra det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Må få ut noen motorbilder også ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 slik ser da motoren ut egentligt ein 16v dette men ombygd te 8v turbo sloss litt med denne dasjen men ser ut som det kommer seg ettervert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 ååå fy. dette kan bli gromt!har litt jobb forann deg ,så ikke slit ut henda eller hjernen på tnkning:D lykke til Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 tepaste spedometeret kjøpte inn noen greie seter o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hehe ja blir litt arbeid ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 kjøpte også inn noe coilovers så den blir litt lav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 siden bilen var så ribbet å lettet så handlet eg inn her ein dagen ein glasfiberluke var ikje så galen pris så da slo eg te fekk kjøpt meg et quickrelase ratnav også å 12" ratt fra jom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 jøsses ein turbo oppi der begynte å fundre på om eg sku ha g60 bredere både fremme å bak altså like fremme som bak då bak blei bredt bak ja noen som vet om noen bilder av noe lignenes gjort på ein golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 begynte her en dagen med å friske opp dlitt i motorrommet også det ser jo faen ikje ut hehe før å etter litt lakk å flakes hehe blei ikje så gale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Rått prosjekt:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 takker se om eg får gjort noe mer i måro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hva slags coilovers er det du har kjøpt deg, så ut som om de senket endel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeks Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Er du intr. i å selge Recaro stolene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 hey stolene fekk ein kamerat av meg ja senken ja settet hetter cobra er senket ein del ja blir ein asfaltskraper hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg