Gå til innhold

Jonas' Bmw E30 325 Cab prosjekt! Photoshoot!

Ranger emnet


JonasD

Anbefalte innlegg

Har fått gjort litt de siste dagene. Pussa ned Is-leppa og gått over med white sprit. Har montert alt av stereo og lyden i frontsettet fungerer bra! Har ikke testa subben enda, spørst om jeg må legge opp en ny kabel :P

 

Har kjørt ut bilen og tatt noen bilder men går ikke an å laste opp, men skal se om jeg får det til! Montert sammen litt deler osv... :D

Mye annet som er gjort, men kommer ikke på i farta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg fiksa overføringa av bilder, ikke beste kvaliteten da :P

Litt rar uten leppa på :P Men trenger fortsatt litt gnikking på interiøret :wink: Og felgen som mangler er nå i Trondheim, skal få på nytt dekk, så fattern tar den med når han kommer tilbake fra USA :wink:

 

qyg75x.jpg

 

Det fine rattet :roll:

2lmnqzk.jpg

 

x29di0.jpg

 

vdkdy.jpg

 

pq5ib.jpg

 

j5ectz.jpg

 

1zx1q4n.jpg

 

mx1mjm.jpg

 

Likte dette bildet :D

v773hx.jpg

 

1zoccus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi endelig fiksa lyden! Takk til en kompis! :D

Kjøpte inn 2 sikringer for den ene sikringen på venstre forterker var brent opp! Justerte lyden litt og fant ledningene fra forterkeren også til subben, som lå under dashbordet, gjemt :wink: Herlig :D

 

Nye belgen:

14io2f6.jpg

 

Blir shiny her også :P

25kloow.jpg

 

Leppa:

13yl9a8.jpg

 

359frq1.jpg

 

Marius :wink:

6522i8.jpg

 

Her testa vi ut om det kom lyd fra subben, og jaggu gjorde det det når Marius kom! :D

288qqvt.jpg

 

Slik får den bare stå inntil videre:

dow2eb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da fikk jeg gjort litt i dag, kjørte ut bilen og vaska den, deretter tok jeg noen bilder til dere :wink: Monterte på Is Leppa! Ble veldig bra! :D

Så rundt tirsdag neste uke får jeg felgen med riktig dekk! Så¨neste uke blir det endelig en herlig kjøretur! :D

 

Før lakk:

2wqa8t5.jpg

 

Ferdig lakkert:

s4cnxc.jpg

 

Før vask:

25jvcbr.jpg

 

2a98pjd.jpg

 

b8pw1u.jpg

 

Etter:

sli614.jpg

 

2epm4iv.jpg

 

Min og fattern sin :wink:

29xdeky.jpg

 

Og med leppa på:

16lbs4h.jpg

 

2upfgh4.jpg

 

11s30pz.jpg

 

2zzp47o.jpg

 

ix827s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår