Devil Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg ser folk her prater om 4000K, 6000K, 8000K osv osv. hva faen er forskjellen på de? Kan noen fortelle meg det? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 fargen/fargetempratur.google hva er forskjellen på xenon farvene eller på google så bilder, så søker du xenon ,da kommer det opp ett farge kart Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 ok? men hva er "best" hvis jeg skal kjøre i norge på mange mørke strekninger da? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 jeg i egen person skal ha 6000k :) det er vel smak og behag Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 4300K her. Det gir mest lys, og personlig synes jeg det ser best ut Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 4300k ser så gult ut,ser ut som en gammal volvo som kommer i fylla:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ja du vet vel best du http://s7.photobucket.com/albums/y286/Kverneng/Sierraenmin/is%20turbo/?action=view¤t=09012009.flv http://www.youtube.com/watch?v=HnfA0HvuqDY&feature=related Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 jeg legger meg flat der kverna.. så ett farge kart på google bilder der var det gult. :) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 4300k ser så gult ut,ser ut som en gammal volvo som kommer i fylla:D jeg har 4300k i fjærnlysa, og det er langtifra gult. det er helt hvitt Her ser du et fargekart over de forskjellige fargetemperaturene: Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 http://www.leenixwholesale.com/images/light-compare-1.png Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 altså jo høyere tall jo mer hvitt blir det? er det lovlig og ettermontere det i både fjernlys og i nærlys? får man problemer med det på eu? finnes det kit med ei pære for fjern og nær lys? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Søk. Er utallige tråder om forskjellige pæretyper osv. Edit: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/216058-xenon-no-clue.html Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 altså jo høyere tall jo mer hvitt blir det?er det lovlig og ettermontere det i både fjernlys og i nærlys? får man problemer med det på eu? finnes det kit med ei pære for fjern og nær lys? Nei jo høyere tall jo blåere blir det. Dette går på fargespekteret, der 4300k er nærmest dagslys, og høyre kelvin blir fiolett/blått. Ikke lovlig å montere i lykter som ikke er godkjente for xenon, de har høydejustering og spylere for å holde lyktene rene og justere ned lyset når man kjører med last. Vil mest sannsynlig få en 2'er feil på eu. Men det tar 2min å pelle det av og sette inn orginalpærene Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Nei jo høyere tall jo blåere blir det. Dette går på fargespekteret, der 4300k er nærmest dagslys, og høyre kelvin blir fiolett/blått. Ikke lovlig å montere i lykter som ikke er godkjente for xenon, de har høydejustering og spylere for å holde lyktene rene og justere ned lyset når man kjører med last. Vil mest sannsynlig få en 2'er feil på eu. Men det tar 2min å pelle det av og sette inn orginalpærene Jeg hadde tenkt og etter montert xenon i 2'er golf'n min. finnes det noen sånn lykter til den eller? men kan jeg f.eks ta ut xenon lysa når jeg skal på eu og sette inn vanlige pærer? og bare la xenon kittet ligge der? eller får jeg beskjed om å fjerne det å? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har lest at 5000K skal tilsvare dagslys eg:) Men kva gjer denne tråden i kjøp og salg delen av forumet? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg