MortenVectra Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei! Nå som jeg endelig har fått min første bil, må jeg begynne og fikse den litt, bilen er en Opel Vectra 1,8 CD 1999 modell, har gått 90 000 og er HELT strøken! Tenkte jeg skulle kjøpe meg ny CD'spiller og høytalere til den så jeg får litt grom lyd i den! Satt og søkte litt på nettet og kom over denne her: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=Lydpakke8&vg=11429&vgpath=Varekategorier/48/11429 Det er CD-spiller og høytalere som det står er "best". Noen som aner hvordan de er? Passer de Vectra'en? Takk på forhånd! Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertbert1 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 hvis det ikke er fikset på høytaler størrelsen i dørpanelene før du kjøpte den, så er det 6,5" framme og 5,25" bake! Og hvis du har multifunksjonsratt må du trikse litt med ledningene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg personlig ville valgt noen andre høytalere (mest fordi det er et merke som ikke er kjent for å være så bra) (og se prisen) så vil du ikke få inn 3 høytalere i døra uten å borre hull i døra (for å få kabler igjennom)(med mindre opel har tatt med 3 høyt i hver dør i din bil/slutta med kontaktene som er på døra) jeg skal ha 3-veis frontsett i min vectra og jeg skal støype noe oppå dash for å ha diskant og mellomtone i vist du skal kjøpe høytalere må du uansett ordne en måte å feste de på men jeg har hørt at pioeneer har lagd en løsning som er bare å skru direkte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenVectra Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 OK, takk for svar. Noen forslag til en CD-spiller + 4 høytalere og anbefale? Helst med ganske bra lyd/bass. Tenkte meg en prisklasse på max 4000 kr, skal ikke være det beste du får tak i men bra. Gi gjerne med link til nettstedet eventuelt. Takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hadde også styrt unna bsbildeler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 http://www.installbay.no/ kontakt installbay og si hvilke budsjett du har og hva du skal ha for noe, så ordner de noe bra til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 vist du handler på bsbildeler må du vente LENGE! jeg bestilte noe deler for far min der den 14. noveber, enda ikke kommet! ;) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg