acoupe Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hei, noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i momo matter til bil? andre steder enn felgimport.no. mvh stian :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Vi har faktisk noen liggende i vår bilxtra butikk i Sarpsborg. Kanskje en butikk i nærheten av deg har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Vi har faktisk noen liggende i vår bilxtra butikk i Sarpsborg. Kanskje en butikk i nærheten av deg har det? nei de tar på bestillig. Jeg bestilte 2 stk sett i dag, men fikk feil. De bestilte ifra felgimport og de hadde ikke igjen typen jeg skulle ha i riktig størrelse. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 prøv torshov da? tror de har. de har div momo ting :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva heter mattene da? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Torshov bestiller også fra felgimport Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg