crezit Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 kommer han ingen vei med. jeg kom ingen vei med min selv om den var tilbakestilt 100000 km,holdt på i 6 mnd uten held.kontakta de rette personene men ikke en shit hjalp:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 jeg TROR dette er kjøper sin feil, han har kjørt gris med bilen, og toppakningen har derfor røket, hvor sannynlig er det at 3 gjengene skal gi seg sammtidig, vet at når en ryker blir det mer press på de andre osv, men dette høres feil ut i mine ører... Tenkte med en gang at dette har noe med turbo å gjøre(men vet jo ikke om det er en turbobil) Nei 30000 er langt, og mye kan skje på denne tiden, er jo flere bilfirmaer i norge hvor garantien løper ut v/30000 km også... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ja e jo sant. er ingen turbo bil. er ein i 60åra som kjøre bilen så har kje vore skamkjørt fram og te bake te jobb bil. drive og sette i nye gjenger på dei tre boltene for og se om det blir i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg