georgpersen Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hei, jeg har lurt på å kjøpe Pioneer spiller fra USA. Åssen er det med å få gps, radio og dvd til å funke? Har hørt at den er sone-sperra og at det er noe kluss med radioen. Er også klar over at garanti kan man bare glemme ved å kjøpe fra usa og det er enklere å kjøpe i norge hvis det skulle skje noe. Går det ann å gjøre noe med spillern så den spiller dvd'r fra europa? Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Er det ingen som legger merke til at dette er en prosjekt tråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
georgpersen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Detter er jo prosjektet mitt. Jeg har alt annet klart bortsett fra spiller. Så gidder ikke lage en tråd for et anlegg jeg ikke har begynt å bygge. Dessuten så virker det logisk å spørre på en bilstereo tråd, der jeg trodde det var noen som hadde peiling. Skal huske det til neste gang, men det er ingen grunn til å være frekk, jeg spør bare et spørsmål. Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Han mener at du heller skulle lagt spørsmålet i den generelle Bilstereo-kategorien. :) men er inget reelt alternativ til å kode om spilleren. Så om du har lyst på radio, sonefritt osv. må du nok velge et annet merke. Er flust med merker som har dette fungerende, sjekk http://www.sonicelectronix.com eller Ebay. :) Min Soundstream er sonefri, og spiller alt ink. divx/xvid. Radioen fungerer, men er ikke så voldsomt godt mottak da. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
georgpersen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Okey. Tusen takk for svar :) Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Å kjøpe multimedia/navigasjons-enhet i usa, er bortkasta penger om du vil ha spiller fra ett annerkjent merke... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 hvordan er det å bruke gps antenne fra USA og bruke i Norge? Er det noe forskjell? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
georgpersen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Å kjøpe multimedia/navigasjons-enhet i usa, er bortkasta penger om du vil ha spiller fra ett annerkjent merke... Hvis man kjøper fra Tyskland da? Det burde ikke være noe problem å spille "norske" dvd'r og bruke gps? Siter Audi A3 1.8t 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis man kjøper fra Tyskland da? Det burde ikke være noe problem å spille "norske" dvd'r og bruke gps? De skal være tilsvarende de du får kjøpt i norge ja :) Men så ugunstig som Euroen er mot krona så er ikke det like lukerativt for øyeblikket da... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg