TimBB Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har nettopp flyttet og har da ingen garasje lenger:( det er en prosjekt bil som jeg driver og sveiser rust på, og det er noe dritt og sveise og sparkle i nærmere 10 minus, Derfor trenger jeg en liten ''garasje'' som jeg kan sette bilen inni, og som kan bli litt varm når jeg har en ovn inni der! Billigst mulig, Noen som har forslag? MVH Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Gå inn på finn.no, trykk på biltilbehør, trykk til du ser telt du kanskje kan bruke. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Et telt hadde vel vært greit nok ja. evt bygge deg et lite skur eller en carport hvis du har muligheten :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvor har du flytta da Tim?:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Såg for en stund tilbake at netthandelen hadde noe store "plast haller" der er det plass nok til og sku i også! :) var ikke så dyre heller etter hva jeg husker! :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvor har du flytta da Tim?:op: flytta inn hos deg :op: også siden audi'n din er så høy så skal han stå under der å sveise :op: haha Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 flytta inn hos deg :op: også siden audi'n din er så høy så skal han stå under der å sveise :op: haha Morsom du Ole:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Han flytta sikkert til havna på slemmestad :op: haha.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvor har du flytta da Tim?:op: Nabo huset:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Takker for svar folka, skal se litt etter disse teltene! Carport blir vel litt dyrt? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Nabo huset:P Såååå langt??:O Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 ja ble litt i det drøyeste laget! =/ Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 spørr om å få lån garasjen du hadde før da :P eller blir det for langt å gå? :O Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Carport blir vel litt dyrt? tja.. må jo regne med materiale som dekker en hel bil da. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 tja.. må jo regne med materiale som dekker en hel bil da. Får ta og høre 3-4 av onklene mine, dem er snekkrer, kanskje dem skaffer billig!? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg