dusico Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 (endret) Selger min 2-liters Volvo 360 GL Injection i deler. Den er temmelig unik i.o.m. at den har gått under 100 000 km! Motoren går som en klokke fortsatt, karosseriet er helt og fint bortsett fra en småbulkete venstre forskjerm, lite rust, og interiøret er helt strøkent. Den skulle vært EU-godkjent for en stund siden, bremser er utslitte og diffen må byttes (har en ny liggende). Skiltene leveres til uka. Da jeg ikke trenger 2 biler lenger, velger jeg å selge den i deler istedet for å bruke mer penger på å fikse den, EU-godkjenne og selge den hel. Send meg PM om du er interessert. :) Endret Februar 10, 2009 av dusico Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvosvingen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hvor mye skal du ha for den? hvor befinner den seg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hvor mye skal du ha for den? hvor befinner den seg?? Kan selges hel, for 6k. ellers går den i deler. Befinner seg ved Enebakk, nærheten av Lillestrøm. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvosvingen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 ok, tenkte jeg skulle bygge om en sånn til 2,3 tic men få se litt videre for trenger egentlig ikke en så hel 360 da jeg helst vil putte mest penger i motoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Bare å si ifra. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Flere detaljebilder: Panser, uten rust. Lamper, minimalt med riper. Blinlys, Sprekker (?) på innsiden. V.F.Dør, uten rust. V.B.Dør, lite rust. Stålfelger, noe rust. 13" 4-100 Skvettlapper, og ikke nok med det.. dem er til og med røde!! Div. interiør bilder: Flere bilder kommer... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 solgt.. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg