volvo140lover Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hei:P kan noen senke bilen min! SÅ MYE DERE KLARER!!:;D:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40 jøran Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg prøvde meg på en jeg :P (jeg ville ikke overdrive senkinga heller...) og så orndnet jeg felgene litt større :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 TUUUUSSSENNN TAKKKK!!!!!!!!!!!!:D:D:D::D:DD::D:D:D::D:D:D:D Jeg laster opp et til så kan du kanskje prøve på det:P men prøv å holde 13'' felgene sånn som di er!!:D:D:D:D:D å kanskje litt lavere i rompa! bare senk max! men det må se ''ekte'' ut:D syns det ble skamTØFT! eukontroll i morgen å fjærene ut!:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40 jøran Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 skal prøve det bildet som er ovenfor her i morgen, men nå må jeg sove :) var bare en kjapp en, men her har du en, (blei dårli men) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 noe så JÆVLIG GROMT! TUSEN TAKK, kjempe bra at dere tok dere tid:D:D:D:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 enda ett dere kan gå løs på!:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hvorfor skal du ha moddet en hau med bilder? Kan du ikke bare kappe jævelskapet :D Det blir jo fett med mye senking, så da er det jo ikke noe mer å tenke på Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ellers er det mye vann der ute vi kan SENKE den i… :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 syns det var rågromt:D jo skal senkes, men eukontroll i dag:S så blir etter det:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s40 jøran Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 prøvde et par bilder til jeg :) OG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg