Ivan306 Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hvor får man tak i hvite blinklys foran på scirocco'en? 86mod. Og er d noen som har baklykter uten de morsomme stripene på? Tenkte jeg skulle lakke et par helt røde og se hvordan det kunne bli:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Få fram noen bilder av bilen da:D De stripa baklysa er jo tøffe, orginale er dem vel også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by Ivan306 Hvor får man tak i hvite blinklys foran på scirocco'en? 86mod MTS har på hjemmesida, men lageret deres er tomt, og de produserer ikke før de får inn nok bestillinger. Så legg inn en bestilling please - for da får jeg mine åsså sombrero Har sjekka myyyye, og ikke funnet andre produsenter :( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg