Ghost. Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 noen som vet gode nettsider som selger diverse foringer til vw ? takk :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Sjekk denne:) Selv tenkte jeg å bruke noen av disse foringene, og bruke Vr6 fjærbenslager, R32 bærearmsforing osv, da jeg har litt mer tro på holdbarheten på orginale deler. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 oj oj :D den leita jeg etter tack min gode venn komme gjerne inn med noe innlands firma :happyhappy: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 oj oj :D den leita jeg etter tack min gode venn komme gjerne inn med noe innlands firma :happyhappy: Som du ser så linket jeg til en tråd på Scirocco forumet på Vortex, men Parts4VW selger disse til de fleste VW;) Innelands er det svindyrt, Kollevold har sikkert noe:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg