AssiST Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hei. Akkurat kjøpt meg en strøken Golf IV 99, men noe småplukk er det, som innvendig takhåndtak på passasjerside er borte. Er dette mulig å få tak i nytt eller er det like greit brukt? Og orginal girkule pluss mansjett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Får du tak i brukt, festes jo kun med de to stengene som går ut bak pluss de 2 klipsa. Pass på for merker under, kommer lett når man skal være litt rask med skrutrekkern for å få de av :) Mansjetten kan det lett går høl på om man får dratt noe skarp på den, kommer ann på hvor nøye man er. Min har en liten flenge, men jeg kunne ikke brydd meg mindre.. Er jo bare hempa på og selve gurkula blir hold fast med en liten splint (skrus ikke som mange andre gjør.) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xthomas Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hvor får man kjøpt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Møller, ebay.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 har en sort girkule du kan få kjøpe av meg, alt følger med. kom med bud viss du vil. mvh andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg