steinar Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hvor kan man gjøre de beste bilkjøpene? Går biler fra småbygder oppi dalstrøka rimeligere enn de i Oslo? Hvor i landet er bilprisene lavest - og er det store forskjeller på rust på biler i forhold til salta storbyer? Personlig kommer jeg fra Tromsø og syntes at det er mye mindre rustne vrak der oppe som her nede i Oslo hvor jeg bor nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Det er best å kjøpe bil nord i landet, rustmessig hvertfall... Sør bruker man salt når det er glatt, dette gjør de ikke i nord... (Dette er noe jeg har blitt fortalt da) Ellers så er vel det best å kjøpe biler på landet, for de er mer langkjørt vil jeg tro... (hjem-butikken-hjem er gjerne 20 km) Men alle biler er forskjellige, så jeg ville sett på bilen samma f hvor den er... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg