rs_cr Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 EDIT: SE NY POST! Jeg merket i dag at det ene parkeringslyset i bilen vår utgått på dato. På tide med nytt. MEN, jeg har xenon lykter på bilen , og da jeg sjekket det parklyset som fungerte, så lyser det gulaktig. Har egentlig ikke lagt merke til dette tidligere, men det så ganske teit ut. Så da lurer jeg egentlig på om det er dette som er orginalt? Finnes noen parlyspærer som går mer i ett med xenon lyktene. NB: er ikke ute etter juletrelys som jeg ser at enkelte biler kjører rundt med, det skal bare gi en bedre flyt i lykten. Linker taes imot med åpne armer!! :) Edit: Her er et bilde av "problemet". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 har det samme problemet jeg å, på parklysene mine så er halogenpære har prøvd andre typer får se om jeg kan få noen som like men det har jeg ikke klart. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Kjøpte noen blåaktige på min, lyste ganske kurant ikke harry. Het Ring eller noe, kjøpte det på en bilutstyrbutikk. Muligens Torshov.... Kjøpte oxo samme pærer til Boraen. Lyste litt "penere" enn vanlige iallfall. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Er det noen som vet om disse forhandles i Norge? Noen som har testet dem? BPi LED för parkeringsljus De finnes i Sverige hos http://www.sinit.se W5W 220 kr / tvåpack BPi LED 2825 (white/white). W5W 220 kr / tvåpack BPi LED 2825 (white/blue). W5W 220 kr / tvåpack BPi LED 2825 (blue/blue). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Powerbulbs har Pærer som lyser bedre.kjøpt sånne selv kom på ca 110.- mens mekonomen feks skulle ha 200.- Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Hva mener du bedre? Har du xenon? Hvis ja, har du noen bilder? Osram og Phillips pærer blir ikke så veldig hvite vedsiden av Xenon. Kunne ikke finne LED hos powerbulbs.com Edit: var det disse du mente? De har jeg ikke sett før. Kan du bekrefte denne påstanden fra phillips:"This is the end of the yellowish position lamp/city lights." ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 prøv med Mercedes sine parklyspærer på 6 Watt (orginalt på alle nyere MB).. de er halogen, og lyser helt hvit.. og ganske billige også, mulig du må skifte pæreholdere men det er vel verdt det !? Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 vw/audi har også halogen parklyspærer på 6w, lyser MYE hvitere enn vanlige 5w. pærene koster ca 50,- stk Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Og hvor får man tak i det?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by boramannen Hva mener du bedre? Har du xenon? Hvis ja, har du noen bilder? Osram og Phillips pærer blir ikke så veldig hvite vedsiden av Xenon. Kunne ikke finne LED hos powerbulbs.com Edit: var det disse du mente? De har jeg ikke sett før. Kan du bekrefte denne påstanden fra phillips:"This is the end of the yellowish position lamp/city lights." ? Jeg har xenon ja og har satt i de philips pærene og de blei mye bedre en orginalt. kan sikkert få tatt et par bilder så du kan se selv Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by ChrisDude kan sikkert få tatt et par bilder så du kan se selv Konge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg