Skompa Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har mistet langlysene på 240'n min. Når jeg slår på langlysene blir nærlysene og borte. Det blir helt svart med andre ord! Holder jeg inne lyshornet så har jeg langlys, men blir mørkt når jeg slipper. Noen som har vært borti noe lignende? Er ganske grønn på bilelektro så skulle gjerne hatt en pekepinn på hvor jeg skal begynne å feilsøke. Siter Tvåførti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Sikkert relèet ditt, det sitter på venstre forskjerm (i motorrommet altså). Du kan bare trykke av og på langlysene, så ser og hører du fort hvilket det er. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hadde samme problem, da var det selve bryteren som sitter til venstre for rattet som var fucked. Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mar240 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Har hatt samme problem to ganger på bilen min. Første gangen var det releèt foran clutchpedalen, sitter to stykker der. Et til bremselys og et til kjørelys. Andre gangen var det releèt på venstre framskjerm. (ganske stort, sølvfarget) Siter -Volvo 245 GLE `87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg