Mette Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 hei..jeg skulle hatt tak i dører og skjermer til prosjekt caddyn min jeg..noen som har? Mvh mette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy Trucker Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hei Mette . Morro med gamle Pick Up`s . Den Caddyen har vel samme forskjermer som golf 1 og det gjelder vel dører også og da tror jeg de er like lange som til 4 dørs , men jeg kan jo ta ett mål å se. Klokkerholm karroseridele og Veng-katalogen har begge skjerm til golf 1 i nettbutikken , og på bruktbildeler.com kan du søke hos høggerne der er i bøtter å lass med dører til golf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffer Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg har en muligens to dører til deg.. Er fra en donor caddy :) Har også en strøken bakluke..men den går ikke for under 1500.. Har også helt nytt Tüv godkjent senkesett.. til salgs om du trenger det..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg