Lademoen Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Hei alle Har installert nytt frontsett Seas Lotus Reference i min VW Vento '97. Montering gikk fint og det spiller veldig bra(fantastisk ren og fin lyd). Men så blir det problemer, ja det blir det. Høytalerne(wooferne) som fulgte med frontsettet som jeg monterte i døren er da såklart mye dypere enn de som står originalt i bilen. Dette medfører da at jeg selfølgelig ikke kan ha ned sidevinduet i døren, da høyttaleren i døren står i veien for vinduet. Noen som har vert i samme knipa? Kunne tenkt meg noen tips eller råd hvordan fikse dette:) takker for alle svar. Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ren og fin lyd? Sier jo ikke mye da... Men, lag en ring du fester elementet i. Trenger vel ikke være mange cm tykt vil jeg tro. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 en cm vil nok holde ja, får bare finne dimensjonene som skal til Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Eltek har ferdige mdf ringer ;) Selvfølgelig spiller de pent Typhon, det settet er noe av det bedre du får tak i ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja, men "rent og pent" sier lissom nada om hvordan de spiller. Om de ikke spiller "rent" eller "pent" så er man lissom dømt til å misslykkes. Er ikke det "på plass" så har man ikke god lyd okkesom Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja, men "rent og pent" sier lissom nada om hvordan de spiller. Om de ikke spiller "rent" eller "pent" så er man lissom dømt til å misslykkes. Er ikke det "på plass" så har man ikke god lyd okkesom Topicstart, og du kommer med dette. Har du hørt inne i bilen ? Du kommer med så jævla masse piss hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg