milman123 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 De selger k04 (oppgraderingsturboen til k03, org i 1,8T)på http://WWW.TURBOMOTOR.DK dansk side med mye billige varer, inkludert turboer. er dette holdbare turboer? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 har ingen erfaringer og ikke vært borti siden før, men herregud. til de prisene er det jo verdt å prøve!! tror jeg at jeg skal gjøre nå jeg er ferdig å fikse det jeg holder på med nå hvertfall!=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 du kommer aldri til å få en kvalitetsturbo billig skal du ha noe ordentlig så er det bare å cashe ut desværre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Er nok noe av samme produsent som de billigere Ebay turboene, K04'n er ikke orginal hvertfall. Men godt mulig den funker bra likevel. Men bare husk at om du bruker sånn billig turbo, sett olje restriktor på olje slangen inn på turboen. De tåler ikke høyt oljetrykk. Mange har brukt ebay turbo, f.eks XS power lenge og mange mil når de har satt på oljerestriktor:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg