bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by MuVo Hvem er du? Hun med hatt,svart hår eller hu med den svarte lua? :D :D :D :D :D mr. nelson Med den rutete hua :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Kjekk klasse du har der bjirn.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by PrinsWilhem Kjekk klasse du har der bjirn.. enig.. likte godt det manlige tai-ludderet :P Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Han er sikkert til salgs :P Han har forresten vært sammen med Tone-Anette som var med i idol... Så smak har hun ikke :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 hvem var hu igjen? Hu med trekkspillet som sang norsk folkesang?? :cool: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by PrinsWilhem hvem var hu igjen? Hu med trekkspillet som sang norsk folkesang?? :cool: hun gikk på skolen min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by rwd 4ever hun gikk på skolen min:D ...og er her utefra... Hun er skikkelig bitchy :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by bjirn For større bilde, trykk her Hva skjedde den dagen :p Når det gjelder den andre bildetråden ser det ut til at den er slettet. Jeg har prøvd frisøk og søk i mine poster, men fant den ikke. Er det noen som kan verifisere om den er slettet? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Slim! Hva skjedde den dagen :p Når det gjelder den andre bildetråden ser det ut til at den er slettet. Jeg har prøvd frisøk og søk i mine poster, men fant den ikke. Er det noen som kan verifisere om den er slettet? Den er slettet ja.. bildene tok altfor mye plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Slim! Hva skjedde den dagen :p Når det gjelder den andre bildetråden ser det ut til at den er slettet. Jeg har prøvd frisøk og søk i mine poster, men fant den ikke. Er det noen som kan verifisere om den er slettet? Me skal vera russarar i år, derfor bad taste på klassebilde :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Da så :) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Menne... var ikke dette en bilde tråd a? En blir litt lei av å lese piss en like så godt kunne tatt på PM... *host* :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Enig.. Dere kan heller legge ut bilde av dere selv ... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Greit greit... men likte meg bedre med hatten på... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Prøver å puste liv i denne tråden, nyskjerrig på åssen resten av de sosialt utfordra folkene på bilforumet ser ut.. Her er meg i Spania.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg