volvokvaløya Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei,jeg tenkte jeg kanskje ville få noen innsyn av dere ettersom jeg skal kjøpe meg et nytt komponent sett snart,har sett på noen men har ikke bestemt meg.Tenkte på pris opp til ca 3000 og "5,25 elementer. Disse har jeg sett på: Polk Mobile Monitor Rockford Fosgate T152S Infinity Kappa Focal 130KR Pioneer TS-C131PRS Har sett litt på Hertz,DLS og JBL men jeg har aldri hørt noe med disse merkene så jeg er usikker på dem. Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Focal 130KR, ville jeg satsa på av di du har nevnt. :) ellers så har jeg ett Focal k2power 130kp, 2mnd gammelt som jeg kan selge til prisantydningen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Morel har vel noe greier i den prisklassen og tror jeg... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei! Sats på Focal settet ja, helt klart bil- hifi i høy klasse. Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Morel har kjempefin lyd dem også, mer rundere enn focal i den prisklassen vil jeg påstå. så er alt etter hva du liker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg var og hørte på et Focal sett,det kostet da rundt 1200-1300,men jeg syntes det var veldig skarp lyd i diskanten i det,selgeren sa det var fordi det var det billigste settet til Focal og at det var en diskant av metaltype. Tenkte derfor å legge litt mer penger i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja det stemmer, di billige er kvasse.. men dem er jo og billige :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg var og så på det Polk Audio MM settet og det RF Power settet,fikk ikke hørt på de,men de så jo MEGET bra ut..å utifra selgeren var de helt sinnsyk bra..men ville ikke annbefale RF settet uten forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ville nok gått for Hertz jeg, da ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Hansy:Hehe..ja det tviler jeg ikke på :) Begynner å få mange gode annbefalinger rundt Hertz nå,men har aldri fått hørt et spille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg