Quattro_King Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg måtte betale ca 345 ink frakt det blei noe audilook :)den som var ganske så lik den originale fjernstyringa. Ahh, det var jo ikke ille:P Ebay du handla eller? Mye pes å montere tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 handla på ebay ja:) vet enda ikke om noen som har klart det. men jeg er så sta så jeg får alt til og virke:P hehe. men det jeg tror blir litt pes er nøkkelbladet og den chippen som sitter i den nøkkelen jeg har nå:/ vet ikke om det går ann å ta det org nøkkelbladet for så og sette den i fjernstyringa Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 handla på ebay ja:) vet enda ikke om noen som har klart det. men jeg er så sta så jeg får alt til og virke:P hehe. men det jeg tror blir litt pes er nøkkelbladet og den chippen som sitter i den nøkkelen jeg har nå:/ vet ikke om det går ann å ta det org nøkkelbladet for så og sette den i fjernstyringa Hehe, du SKAL klare det du:D Har du fjernstyrt sentrallås fra før av som ikke virker eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hehe, du SKAL klare det du:DHar du fjernstyrt sentrallås fra før av som ikke virker eller? jeg skal klare det ja. men i værste fall er det en god del bilmekaniker i famillien min,men det er bare nødløsning:D bilen har ikke fjernstyrt:/ skrapa modell. skjønner ikke hva første eier tok med skinn seter for og så ikke ha med fjernstyrt. tulling:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg skal klare det ja. men i værste fall er det en god del bilmekaniker i famillien min,men det er bare nødløsning:D bilen har ikke fjernstyrt:/ skrapa modell. skjønner ikke hva første eier tok med skinn seter for og så ikke ha med fjernstyrt. tulling:P Høres meget bra ut! Hva mener du med den chippen som sitter i nøkkelen nå,da? Jeg har heller ikke fjernstyrt sentrallås, men vet ikke av noen chip i nøkkelen!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 den har visst noe med startsperra og gjøre hvis jeg ikke tar helt feil? mente jeg leste det på forumet her Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 den har visst noe med startsperra og gjøre hvis jeg ikke tar helt feil? mente jeg leste det på forumet her oki, er det slik på alle da eller? Må man åpne nøkkelen for å finne utav det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 er usikker:P finner ut det når jeg leiter litt på google. nå er det natta for meg og håper jeg får pakka mi i morgen:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 er usikker:P finner ut det når jeg leiter litt på google. nå er det natta for meg og håper jeg får pakka mi i morgen:P jupp, krysser fingrene for pakke imorgen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 da er xenon ankommet og det gikk rimelig fort. jeg kjøpte av denne karen http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15517425 .hel verst service og kjempe rask levering tid!kittene er opprinelig fra vvme fra Hong Kong. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 da er xenon ankommet og det gikk rimelig fort. jeg kjøpte av denne karen http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15517425 .hel verst service og kjempe rask levering tid!kittene er opprinelig fra vvme fra Hong Kong. Du hadde nok fått det endel billigere, om du hadde handle direkte fra vvme selv. Betalte nesten 1.100kr for 2 kit (1kit 35w + 1kit55) Da er det bare og vente på neste pakke da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 jeg fikk rabatt jeg da:) fikk det for 1800+ 149 i frakt og 48 timers sending. de siste kronene får gå:) kjøpte du slimballast? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 jeg fikk rabatt jeg da:) fikk det for 1800+ 149 i frakt og 48 timers sending. de siste kronene får gå:) kjøpte du slimballast? aja:D Ble vel ikke så ille alikevell da..hehe Nei, kjøpte ikke slim. Har plagdes med slim-balastere tidliere, så jeg holder en knapp på non-slim! (det skal sies at det var på autocheckèn på B7èn jeg plagdes). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 okey:P hvor mange kit har du montert? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 fyren i bakgrunnen skulle hatt en ost i hue:P skulle tro han eide bilen:P tatt med mobilkamera så ikke noe bra kvalitet men de duger:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg