le0n Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Ford Sierra 2.0 IS er jo altids en morsom førstegangsbil, til rundt 30.000,- Om den er spesielt driftsikker vet jeg ikke, det får du spørre en Ford entusiast om :) Ellers Volvo 240 TIC.... Det er driftsikkert!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 mamma hadde mb 230 før.. denne hadde tidligere vært eid av en "råner".. då jrg misstenker at bilen har ært hardt kjørt.. den hadde vell gått en ca 260 da stemplett tok seg en tur gjennom blokka!! men MBene er kjent for å holde lenge så jeg kunne tenke meg en jeg..:D 260 er ikke så værst for en hardt kjørt bil det heller da :D ;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Laaars IKKE kjøp 240... det finnes bare ÈN rå 240 i Norge, og det er den Kawasaki-grønne som dukker opp på Gatebil. Hvis du skal ha bakhjulstrekk så er det vel andre alternativer enn 240... som faktisk ser bra ut også. Ikke som en likbil / murstein. Det var hvertfall min mening... finn en golf 2 som i mine øyne er "RÅ!" jeg mener at 240 er et mye bedre valg enn golf 2. en godt argument for å kjøpe 240 er sikkerheten. vil heller kjøre av veien i en 240 eller en liten golf. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by benredik finn en golf 2 som i mine øyne er "RÅ!" Ikke helt i denne prisklassen.. men har du ikke sett den røde golf 2 på hamar med turbo / g60 ? Er fra br.dal.. den vil jeg si er en RÅ 2`er golf. Eneste jeg har sett... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 går jo ca 40 røde golfer på hamar daså :rolleyes: Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by benredik går jo ca 40 røde golfer på hamar daså :rolleyes: this is not an ordinary red golf. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=350951 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 greit, den kan sikkert kalles rå i noens øyne. men jeg vil ikke kalle den rå av utseende, men motormessig blir det kanskje noe annet. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Jeg personlig syns det var en litt over gjennomsnittet rå golf 2... Men så har jeg sansen for golf 2 da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Originally posted by bjirn Jeg personlig syns det var en litt over gjennomsnittet rå golf 2... Men så har jeg sansen for golf 2 da... den var ikke så værst til å være golf! men så liker ikke jeg golf heller da:eek: Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg