Gullars Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei Jeg vurderer å bytte ut den bilen jeg har nå i en Skoda Pickup for å få ned utgiftene. Er det noen som vet om typiske feil som jeg bør sjekke på disse bilene? Ellers er vel dette ganske solide biler med jevnt over god kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullars Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 En ting til; er det noen som vet om et bra forum for Skoda-eiere? Dette forumet er ikke akkurat det mest aktive, men så er jeg vant til bimmers.no da, og der er det veldig stor aktivitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Jeg har vudert en skoda pu selv, men har lurt på om det lar seg gjøre å slenge en crosser bakpå planet? Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg