kroffer Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hei-hei! Jeg trenger en ny frontspoiler og slik plast-leppe som er under spoileren. Og så lurer jeg på om noen har en pent brukt trimkam å selge som passer i 320i fra '86? Kunne også trenge luftfilter.. Noen som har liggende? Svar gjerne her eller privat msg eller mail! kroffer@online.no Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by kroffer Hei-hei! Jeg trenger en ny frontspoiler og slik plast-leppe som er under spoileren. Og så lurer jeg på om noen har en pent brukt trimkam å selge som passer i 320i fra '86? Kunne også trenge luftfilter.. Noen som har liggende? Svar gjerne her eller privat msg eller mail! kroffer@online.no Jeg har en original luftfilterboks hvis det er interessant. Har nytt uoppakket luftfilter også.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Jeg har et king dragon filter som sitter på en 518 tilsalgs.. Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg