Cruicer Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hei sann! Vi har noen skrape lyder i bremsene våre på vår 95 mod golf. Vi hadde derfor planer om bytte bremser rundt hele! Men ingen av oss er noen mekanikere! Og derfor lurer vi på om noen her inne kunne tenkt seg og hjelpe oss med det! Vi skaffer så klart alle deler som måtte trenges. Vi bor i Sarpsborg! Håper noen kan hjelpe oss eller vet om noen som kan hjelpe! Hilsen Desperat golf eier. Siter Cruicer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 om du drar på torshov eller biltema så kan du skaffe haynes rep manual.. da ommer du langt.. der er det bilder og god forklaring på hvordan du gjør dt steg for steg... kjøpte slik bok når jeg kjøpte min første bil å lærte fort å skru... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Er enig med Bora200SR der :) Det samme har jeg gjort. Du sparer MANGE penger på å gjøre ting selv :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Vi har noen skrape lyder i bremsene våre på vår 95 mod golf.Vi hadde derfor planer om bytte bremser rundt hele! Litt ulyd og så skal du bytte hele dritten? Det tror jeg blir dyrt i lengden. Jekk opp bilen og snurr litt på hjulene. Da finner du nok årsaken til lyden og fikser det som er nødvendig. Vi bor i Sarpsborg! OK greit, det kunne vært verre. Men i profilen din står det at du bor i Strømstad da. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg