power Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 (endret) har en volvo 97 v70 2.0 turbo det som er feilen er at bilen bare stoppa her i går uten noe form for varsel:iconsm så tente den der motorelektronikk lampa seg bilen starter igjenn etter den har stoppa men når du prøver og gi gass på den så bare stopper faenskapet noen som har hatt den samme feilen på bilen ????? er det bensinpumpa som begynner og ta kvelden tro Endret Februar 14, 2009 av power Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesten Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jeg har vært borti det, bilen bare daua ut så bare startet jeg den på nytt etter det har den gått fint! Siter Volvo V70 "R" 2,5 Turbo. 00mod http://www.bilforumet.no/x70/200828-v70-tips-forbedringer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70turbo Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Prøv og ta av,koble utt lmm eller sjekk gass spjeldet ditt.Har hatt det samme med min men,det er en 2.5 turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Prøv og ta av,koble utt lmm eller sjekk gass spjeldet ditt.Har hatt det samme med min men,det er en 2.5 turbo. takk for det,,har fiksa bilen nå batteriet som kødda gitt:omfg Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg