Endres Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Trenger ny toppdekselpaktning på min 93mondeo 2.0. Så på biltema, og eneste jeg fant var til scorpio. Snakke med en kompis som hadde scorpio tidligere, og han sa at det var DOHC motor på de også. Noen som vet om det er samme motor, og om paktningen passer? Takker for svar! Siter BMW 320i->325i 1985 Suzuki SJ 413 Suzuki RM-Z 450 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg ville spurt Biltema før jeg kjøpte iallefall. Eventuelt så har også Torshov, Mekonomen, og slike bilrekvisitakjeder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 ikke samme. trodde også lenge dette var noe likt da det sto dohc på mondeoen også. men det er en zetek motor. bare de ikke skrev det på dekselet, så pakning vil ikke passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg