obbeh Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 hvor får jeg tak i motordeler til mx3`en min? trenger dynamo og toppdeksel mm. hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 her har du en side dr du finner mye http://www.fordprobestore.co.uk/ Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obbeh Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 takker:P fant det meste utenom toppdekselet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik91 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 knoksen har 2 mxer inne nå, min gamle grønne å en rød, men den røde er 1,4 sohc å min er 1,6 doch :) Siter Haynes "How to screw your Golf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg