Pudding Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Solberg vs Loeb WRC 2003 den videon fra nrk sin live sending vet dere FET VIDEO! ENJOY HURRA FOR SOLBERG (fortsatt) :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Konge! Digger fortsatt den låta te Lisa Miskovsky som er i den videoen. Jeg fikk den så sykt på hue når NRK spelte den låta den dagen :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 måtte felle en tåre der ass. Vannvittig rå låt også! Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by ecko måtte felle en tåre der ass. Vannvittig rå låt også! "ass"? Betyr ikke det ræv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck "ass"? Betyr ikke det ræv? alltid jeg trodd oxo.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 det blir brukt som slæng av nyere generasjon ungdommer. jæva fett ass. fy faen ass. det var en bra film ass. Wolla schpaa ikke sant.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 nor eg oppner sider så kommer det jo en side son eg ikke kommer noen vei med vill ha den vidoen Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 er det noen andre som har den da plisssssss må ha den Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 pudding skal fixe... legger link på bildet øverst i tråden høyreklikk og lagre fra det :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 takker Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by PrinsWilhem det blir brukt som slæng av nyere generasjon ungdommer. jæva fett ass. fy faen ass. det var en bra film ass. Wolla schpaa ikke sant.. Noen som har skjønt det ;) Det er ikke laett å være ung:rolleyes: Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 :hvaskjera Jeg får bare lastet ned Autofil-parodien til glenn rodney jeg.. ??? Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 ok, fikk lastet ned fra puddingvideos.com nå. Du som har lagd den eller pudding? eller er det NRK? Uansett, vanvittig bra laget!! Jeg fikk grøssninger nedover ryggen, det er alltid et godt tegn... hvis man ikke har sett den 6. sansen da..heh Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Nrk har laget Jeg synes det er mange ting som kunne vært bedre i den iallefall om jeg hadde hatt nrk sitt video arkiv.. også er den en kompis "Hurrle" som har tatt den opp og redigert lett før og etter. Etter råd fra meg :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg