laffen80 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 som sagt har dynamoen på bilen min gått til h......te. har ringt til et hoggeri idag for å få delenummeret til den dynamoen de hadde.. har også vært å sett på den gamle dynamoen for å sjekke at det var det samme delenummeret på den. den jeg skal kjøpe har delenr. 078 903 015 a. den gamle har nr 078 903 015 + et tegn/tall jeg ikke klarte å se hva det var. dette er en audi 100 2,8 91 modell. kan det være et annet tall eller bokstav? eller har alle deler e a tilslutt? det er en valeo-dynamo. er det lett å bytte den? hvordan gjør jeg det for å få slakke på reima på dynamoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dynamoen passer,står oppført til følgende motorer 14V 120 A AUDI 100 [4A/C4] 2,3/2,6/2,8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen80 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 heisann.. takk for svar.. da bestiller jeg den.. er det akkurat samme bosch og valeo? feste til reim og sånn? på møller var de ikke sikre på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg