dj-vega Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei Er på jakt etter noen tøffe 460 bilder. Laster opp et par her, så håper jeg dere kan "pimpe" de litt. Første Bilde Andre Bilde Tredje Bilde Fjerde Bilde Femte Bilde Sjette Bilde Syvende Bilde Siste Bilde Tenker på ting som: Tøffere enderør Senking Nye/Større Felger Soting av Ruter Etc. Takk på forhånd. (Jeg må innrømmet at jeg har null peiling på photoshop så det er derfor jeg spør dere) Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 460 er en kul bil det;) en kompis av meg hadde en;) Skal se om jeg får installert photoshop seinere å ordnet litt;) har akkurat formattert maskinen;) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg