VolvoGeneral Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 hei. bytta dempere forran i sta. men så virker det som det er slærk på toppen i tårnet lissom. vi var ikke helt sikkre på hvem vei de skivene skulle. så når jeg kjører i dumper så smeller det litt. eller hva jeg skal kalle det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteAndré Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Det er d samme som jeg har på min, så jeg skal prøve å bytte de gummi lagrene som ligger øverst på demperen rett under skåla, for å se om det hjelper. Siter Steffen André Thomassen Omega B1 2.5 V6 STV Ascona C 2.0 SPRINT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiant Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 har også samme problemet bare at det er bak, og det skjedde også etter at jeg byttet demperne Siter Opel Omega B 2.0 16V -97 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 noen som har noen gode råd? hos meg er det rett å slett slærk:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg