mitstarion Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Hei! Fant svinghjul til starion på ebay,men det var til US versjonen.vil det bli vanskelig å tilpasse den?min er en 83 mod 2,0l Narrow body Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fransemann Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Tror ikke svinghjulet til 2.6 passer. Har kanskje det du trenger liggende.. Så bare å gi bud ;) Hvorfor skal the skiftes btw? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitstarion Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 nei,har finni ut det nå,huff tenkte jeg skulle ha et lettere,det orginale er latterlig tungt! Hvor mye for herligheten;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fransemann Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 uff.. ikke vært innpå her på en stund.. har strengt tatt solgt det svinghjulet jeg har til overs.. beklager det. har forresten en 83 narrowbody selv og nå henter jeg en 85 modell en av de første dagene :D i tillegg står kompisen min sin 86 modell på gården. så du kan si det sånn at vi har en god del deler fortsatt. ring meg hvis du trenger noe eller vil bli kvitt noe.. Frans - 47 01 97 87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starionboy84 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Svinghjulet på den europeiske er så vidt jeg vet 225 mm mot 240 mm på den amerikanske, men jeg har sett begge deler på ebay. Kanskje bare å spørre de som selger om de har 225mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg