ghost_84 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Takk for svare alle samen. da skal jeg prøve litt mere. var innom skoda i dag men dem skulle ha 3000 for jobben, synes det var mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Såpass ja, ja det synes jeg var dyrt. Men den enkleste løsningen her er jo som SkodaRacing viser på bildet, husk sikring :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 skal ut å prøve nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 nå funker ikke sentrallåsen. noen som vet hvor sikringa sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Sitter den ikke på vendtere side av rattet ditt da? mellom døra og dersbordet, (døra må være åpen) når du åpner døra så er det det deklset der... (ikke ta livet av meg hvis den ikke er der) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 skal ta en titt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 sentral låsen funker ikke enda. hva kan være feil på bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg