skodaowner Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hei.. lurte på om noen viste om interiøret i en audi a3 03 mod.. passer i en octavia. dørsidene også? hørt at forsetene skal passe, men vil være sikker før jeg kjøper alt sammen..:) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 at forsetene passer er nokk sansynlig, fesstene på setet er ganske standarisert. men at ressten av interigjøret passer tviler jeg sterkt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 passer ikke jonas;) har tenkt tanken selv. Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Blir best hvis du finner deg et RS interiør ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skodaowner Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 okey takk for svar. ja, men jeg har ikke funnet noe rs interiør enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg