KimV40 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg må bytte clutch på min V40 2.0T og lurer på om det er noen som veit om en forsterket utgave. og om det lønner seg å kjøpe nytt kitt eller bare trykkplata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 T4 og s60 T5 går på samme "festene" som den gamle din.. dei skal tåle ca.400nm, s60 sin noe meir. eg hadde kjøpt nytt alt hvis eg skulle oppgradert hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimV40 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 T4 og s60 T5 går på samme "festene" som den gamle din.. dei skal tåle ca.400nm, s60 sin noe meir. eg hadde kjøpt nytt alt hvis eg skulle oppgradert hvertfall De bilene bruker jo samme clutch. ingenting forskjell på 2.0t, T4 eller s60 T5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg