norbakken Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Hmm, hvis du ikke kan trå inn clutchen når nippelen er igjen så må det jo være noe galt med slavesylinderen? Hvis alt "fungerer" som det skal når nippelen er åpen så er det vel bare der feilen kan ligge? Men det er jo fort gjort å ta ut slavesylinderen og skjekke, da vil du jo se hvordan det ser ut inni der.... Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zattazar Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 den har jeg skfita og ble ikke noe bedre. noe utløser greie el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zattazar Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hele clutchen har gått til helvette. hvor får man tak i en billig clutch da? noen som har?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 hele clutchen har gått til helvette. hvor får man tak i en billig clutch da? noen som har?? Norsk bildelsenter har, jeg kjøpte min derifra, men vet ikke om de er billigst... http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0005&ASP=4826597&Type=Audi&Model=200&Year=1987 Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zattazar Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 hmm tjaa.. kosta litt der og. ingen på forumet her som har brukt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zattazar Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 kjøpte clutch på ebay jeg:) 2200kr inkl frakt. var en racing clutch stage 3 sto det.. sikkert noe jalla men fungerer vel en stund:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg