limtopp Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Heisann:) Skifta hjullager fremme på mondeon min tidligere idag, og underveis måtte jeg av med abs føleren. Den er bare festa med en liten skru bak bremseskiva, var ikke av med noe ledning eller noe slikt . Men når jeg satt alt på plass jenn og starta opp bilen, lyste varselyset både for antispinn og abs.. Er det noe som må stilles inn etter du har vert av med denne føleren? Kunne ikke se at det var noe som helst mulighet for justering på selve føleren ivertfall.. Takker for svar:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Har du kjørt bilen enda? Vanlig at de lyser en liten stund Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 jaja, har kjørt og testa, og verken antispinn eller abs fungerer på den sida jeg har vært av og på med føleren. Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Hei. Vet ikke om du har fått orden på dette enda, men jeg hadde selv samme problem på en Mondeo MK3. Da hadde jeg satt lageret feil vei. Er en magnetstripe på den ene siden som skal inn mot føleren. Regner kanskje med at dette er samme opplegget på eldre mondeo, men vet ikke. Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Er kun på mk 3 at lageret må monteres riktig vei :) På mk1 og 2 går føleren mot en seperat ring med tagger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg